آموزش زبانبرنامه‌ ریزی درسی کنکور 1402 استادبانک

لغات زبان کنکور، مرور سریع گرامر و لغات مهم زبان کنکور | جزوه‌ استادبانک

6768 0
21 اردیبهشت 1401
مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور | جزوه‌ی اختصاصی استادبانک

قسمت پایانی این جزوه‌ی مختصر و مفید نیز به راهنمای “چگونه زبان را 100 بزنیم” اختصاص دارد و در 5 گام ساده و موثر به شما کمک می‌کند تا به بالاترین سطح تراز زبان کنکور برسید. در این مطلب که یکی دیگر از مجموعه مقالات برنامه ریزی درسی استادبانک است با همه‌ی بخش‌های این جزوه‌ آشنا می‌شوید و می‌توانید، نسخه Pdf جزوه مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک را دانلود کنید.

بهترین روش یادگیری گرامر های زبان کنکور و تسلط روی واژگان زبان با کمک معلم خصوصی کنکور

مرور کردن گرامر و یادآوری لغات مهم و پرتکرار زبان انگلیسی باید از مطالعه دقیق و اصولی همه‌ی دورس و بخش‌های مختلف کتاب درسی باشد. مرور زمانی برای داوطلب کنکور ثمربخش است که او فرآیند آموزش و درس خواندن را درست و مناسب طی کرده باشد.

اگر شما به عنوان داوطلب کنکور، هنوز روی دستور زبان و معانی متون انگلیسی دهم تا دوازدهم تسلط ندارید، جزوه‌ی مرور سریع، مشکل اصلی شما را که خلاء آموزش و درک مطالب درسی است را حل نمی‌کند. در چنین موقعیتی، باید از معلم خصوصی زبان کنکور کمک بگیرید تا پروسه آموزش و مطالعه‌ی شما هرچه زودتر شروع شود.

بهترین روش یادگیری زبان، شرکت در جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور است تا در زمان، هزینه و بودجه دانش‌آموز صرفه‌جویی شود. تیم استادبانک لیستی از برترین معلمین زبان انگلیسی را با بهترین قیمت در دسترس شما قرار داده است.

لینک دسترسی به معلم خصوصی زبان کنکور استادبانک

بعد از دوره آموزشی و تسلط پیدا کردن روی محتوای کتاب، می‌توانید از جزوه مرور سریع گرامر و واژگان زبان کنکور استادبانک نیز استفاده کنید. در ادامه با محتوای این جزوه بیشتر آشنا می‌شویم.

جزوه خلاصه گرامر زبان انگلیسی کنکور و مرور سریع واژگان استادبانک از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

تیم استادبانک در این جزوه سعی کرده است تا گرامر زبان انگلیسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را به صورت فشرده، همراه با مثال به شما ارائه دهد. اگر شما در طول سال به خوبی بخش‌های مختلف دستور زبان را خوانده باشید، محتوای بخش گرامر این جزوه به شما کمک می‌کند تا مروری سریع به ساختارهای کلی هر مبحث داشته باشید.

برای بخش واژگان دو جدول طراحی شده است که یک جدول شامل واژگان ضروری کنکور و جدول دیگر حاوی، پرتکرارترین لغات زبان انگلیسی کنکور سراسری است. به طور کلی، سیر محتوایی جزوه مرور زبان کنکور استادبانک به شکل زیر است:

  • خلاصه‌ی گرامر دهم
  • خلاصه‌ی گرامر یازدهم
  • خلاصه‌ی گرامر دوازدهم
  • مرور سریع ضروری‌ترین واژگان زبان کنکور
  • مرور سریع پرتکرارترین لغات زبان کنکور
  • راهنمای گونه زبان را 100 بزنیم!

اما همان‌طور که گفته شد، برای اینکه استفاده‌ی مفیدی از این جزوه داشته باشید، باید خوب و اصولی درس بخوانید و از روش‌ مطالعه کنکوری مناسبی استفاده کنید. استادبانک در این زمینه نیز منابع بسیاری خوبی را فراهم کرده است که به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارند.

آشنایی بیشتر با خلاصه گرامر زبان کنکور در جزوه استادبانک

گرامر زبان، اساس و پایه‌ی این درس است که از کلاس هفتم به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. اما دستور زبان در مقطع متوسطه دوم، کمی پیچیده‌تر و عمیق‌تر می‌شود. در کنکور هم محصلی که قصد کسب تراز بالا در درس زبان انگلیسی را دارد، باید به طور کامل روی قواعد دستوری این زبان تسلط داشته باشد.

بسیاری از سوالات فقط زمانی قابل حل هستند که داوطلب درک درستی ساختار زبانی آن‌ها داشته باشد. در جزوه استادبانک نیز، برای هر سه کتاب درسی زبان دهم، یازدهم و دوازدهم، خلاصه گرامر همراه با  مثال و نکات کاربردی آورده شده است. در تصویر زیر، می‌توانید نمونه‌ای از صفحات مربوط به گرامر  این جزوه را ببینید.

خلاصه‌ گرامر دهم زبان انگلیسی کنکور جزوه استادبانک

دانش‌آموزان در بسیاری از مواقع برای خواندن گرامر دچار مشکل می‌شوند. به طور کلی، یادگیری دستور زبان نیاز به مهارت و قلق‌های خاصی دارد. اگر فکر می‌کنید، همچنان بخش‌هایی از قواعد دستوری زبان انگلیسی برای شما گنگ است، می‌توانید مقاله‌ی روش یادگیری سریع گرامر زبان استادبانک را بخوانید تا مطالعه‌ی قواعد انگلیسی برای شما ساده‌تر شود.

پرتکرارترین لغات زبان انگلیسی کنکور در کنار مهم‌ترین‌ها در جزوه استادبانک

واژگان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و ستون‌های آموزش زبان انگلیسی کنکور هستند که بدون یادگیری‌ آن‌ها، موفقیت در کنکور سراسری غیرممکن است. دانش‌آموز باید تسلط بسیاری خوبی روی واژگان کتاب‌های درسی هفتم تا دوازدهم داشته باشد و بخش قابل‌توجه‌ای از این لغات را به خاطر بسپارد. بدون دانستن لغت‌های زبان، تلاش داوطلب بی‌نتیجه می‌ماند.

اما میان کلمات پرشمار زبان کنکور، برخی کلمات اهمیت بیشتری دارند. این بخش در جزوه‌ی استادبانک با نام “ضروری‌ترین لغات زبان کنکور” آمده است و با معنی فارسی در دسترس شما قرار دارد. این لغات در جملات، کلوز تست‌ها، سوالات و ریدینگ‌ها نقش اساسی‌تری دارند و باید خوب آن‌ها را بخوانید.

بخش دوم نیز با نام “پرتکرارترین واژگان زبان کنکور” تهیه شده است که مجموعه‌ی از کلمات پرتکرار و موردعلاقه‌ی طراحان سوال آن را شکل می‌دهند. طبیعی است که باید به عنوان داوطلب کنکور این کلمات را خوب بدانید و معانی آن‌ها را بخاطر بسپارید.

در ادامه می‌توانید، نمونه تصویری از بخش واژگان جزوه‌ی استادبانک را مشاهده کنید:

یادگیری لغات زبان کنکور با استادبانک

راهنمای استادبانک برای 100 زدن و یادگیری لغات زبان کنکور

پاسخ دادن به سوالات تستی و شرکت در آزمون کنکور به مهارت خاصی نیاز دارد. برخی از بچه‌های کنکوری، تلاش فراوانی می‌کنند و تسلط خوبی نیز روی مفاهیم درس و کتاب دارند، اما همچنان نمی‌توانند به 100 درصد سوالات پاسخ درست دهند. دلیل این اتفاق، ندانستن برخی از تکنیک‌ها و نداشتن سرعت و دقت کافی به صورت همزمان است.

پاسخ سوال “چگونه زبان را 100 بزنیم” چندان پیچیده نیست. ابتدا باید اصولی درس را بخوانید و در گام بعد مهارت‌ها و تکنیک‌های خاصی را در روند مطالعه و تست‌زنی رعایت کنید و به تمرین پیوسته داشته باشید. بخش پایانی جزوه‌ی مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک به همین موضوع پرداخته است و در 5 گام، شما را برای رسیدن به تراز 100 درصد راهنمایی می‌کنند.

البته برای اینکه اطلاعات مفصل‌تر و کامل‌تری در این زمینه به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی چگونه زبان را 100 بزنیم؟ مجله استادبانک را مطالعه کنید.

دانلود فایل Pdf جزوه‌ی مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک

در طول این مقاله سعی کردیم تا شما با بخش‌های مختلف جزوه‌ی مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک آشنا شوید. این مقاله، منبع خوبی برای مرور سریع ساختارهای دستوری، دیدن مثالی کاربردی و مرور واژگان مهم‌تر زبان انگلیسی کنکور است. کیفیت طراحی این جزوه هم مناسب است و محتوای آموزشی با فونت، خوانایی، رنگ‌بندی ستون‌ها و جداول، وضوح جملات و نظم و ترتیب خوبی مطالب درسی را ارائه می‌دهد.

در ادامه شما با کلیک روی لینک زیر می‌توانید فایل جزوه‌ی مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک Pdf را به صورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود فایل Pdf جزوه‌ مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک

مجموعه خدمات آموزشی استادبانک، بهترین همراه شما برای موفقیت در کنکور سراسری

در این مقاله با جزوه‌ی مرور سریع گرامر و واژگان مهم زبان انگلیسی کنکور استادبانک آشنا شدید که به سادگی به صورت فایل پی‌دی‌اف قابل دانلود و استفاده است. اما، موفقیت در کنکور سراسری برای دانش‌آموزان رشته‌های مختلف، فرآیندی زمان‌بر است و باید اصولی و دقیق طی شود.

سامانه تدریس خصوصی استادبانک، مجموعه کاملی از خدمات آموزشی را برای دانش‌آموزان سراسر کشور آماده کرده است تا بهترین تجربه‌ی شرکت در کنکور را داشته باشند. انتخاب راحت معلم خصوصی کنکور میان برترین اساتید کشور، دانلود گام‌به‌گام کتب درسی و دریافت نمونه سوالات امتحانی و کنکور، نصب رایگان اپلیکیشن‌ استادبانک، بسته‌های معلم خصوصی و مقالات آموزشی مختلف در دسترس شما قرار دارند.

اگر برای انتخاب معلم خصوصی نیاز به راهنمایی دارید یا در صورت داشتن سوال یا هرگونه مشکل، می‌توانید با شماره 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک، آماده‌ی پاسخگویی به شما کاربران عزیز است.

بهترین روش یادگیری لغات زبان انگلیسی کنکور چگونه است؟

روش‌های مختلفی برای یادگیری پرتکرارترین لغات زبان کنکور و دیگر واژگان وجود دارد که استفاده از لایتنر و تمرین و تکرار یکی از بهترین شیوه‌ها است.

جزوه لغات و گرامر زبان کنکور استادبانک شامل چه چیزهایی می‌شود؟

در این جزوه شما به خلاصه گرامر زبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنار پرتکرارترین لغات زبان کنکور و ضروری‌ترین لغات زبان کنکور به صورت یکجا دسترسی را دارید.