برنامه ریزی درسی استادبانکمشاوره تحصیلی

چگونه در درس ریاضی نمره 20 بگیریم؟ | بهترین روش مطالعه ریاضی برای موفقیت

استادبانک نویسنده
184826 158
05 بهمن 1400
روش مطالعه ریاضی | چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم؟

روش مطالعه ریاضی در هر پایه و هر مبحثی متفاوت است، اما نکات وجود دارد که رعایت ‌آن‌ها برای دانش‌آموزان همه‌ی مقاطع تحصیلی ضروری است. سوال “چگونه امتحان ریاضی را 20 بگیریم؟ یا چگونه در درس ریاضی موفق شویم؟”، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های محصلان را شکل می‌دهد تا برای یادگیری جدی‌تر و اصولی‌تر ریاضی بیشتر تلاش کنند.

مجله استادبانک همیشه برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پیشرو بوده است و با تهیه‌ی مقالات مختلف در زمینه‌ی مشاوره تحصیلی به دانش‌آموز و خانواده‌ی او کمک می‌کند. این مقاله به بررسی روش‌های مطالعه ریاضی از چند جنبه‌ی مختلف پرداخته است تا دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تا مقطع دوازدهم، بهترین راه کسب نمره 20 در درس ریاضی را پیدا کنند.

در ادامه در 20 قدم به سوال قدیمی “چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم” پاسخ می‌دهیم تا با بهترین روش مطالعه ریاضی آشنا شوید. اما قبل از آن متوجه می‌شوید که مطمئن‌ترین راه موفقیت در ریاضی چیست!

چگونه در امتحان ریاضی ۲۰ بگیریم؟ | روش مطالعه‌ ریاضی از مباحث پایه‌

شاید این مشکل شما هم باشد که درسی که معلم ریاضی همان روز یاد می‌دهد را به خوبی یاد بگیرید، اما وقتی قرار است از همان مبحث تمرین حل کنید با مشکل مواجه شوید. مشکلاتی که هیچ ربطی به آن مبحث ندارد و بیشتر به مباحث پایه‌ای شما برمی گردد.

حتما شنیده‌اید که می گویند پایه ریاضی اهمیت زیادی دارد. حالا منظور از پایه ریاضی چیست؟ پایه ریاضی از همان جمع، تفریق و دو دوتا 4 تا شروع می شود. هرچه مقطع شما بالاتر می رود، مطالب سال‌های گذشته جزو پایه شما حساب می‌شوند. دانش‌آموزی که دائما به دنبال پاسخ سوال “چگونه امتحان را ریاضی 20 بگیریم؟” است، ابتدا باید مفاهیم اولیه و ستون‌های حیاتی ریاضیات را بلد باشد.

بنابراین باید درس هر مقطع از ریاضی را به‌خوبی یاد بگیرید و مسلط شوید. اگر هم یکی از مباحث پایه را بلد نیستید، می‌توانید با کمک یک معلم خصوصی ریاضی هرچه سریعتر، مشکل خود را رفع کنید. یادتان باشد، بدون برطرف کردن نقاط ضعف اولیه، هرگر نمی‌توانید روی درس ریاضی تسلط پیدا کنید. استادبانک هم جمعی از برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی را در دسترس شما قرار می‌دهد که فقط با چند کلیک در هر زمان و مکانی آماده‌ی برگزاری کلاس خصوصی ریاضی برای دانش‌آموزان سراسر کشور هستند.

لینک دسترسی راحت به معلم خصوصی ریاضی استادبانک

چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم؟ | بهترین روش مطالعه ریاضی

بیست گرفتن در درس ریاضی در هر مقطعی شیرین است و برای دانش‌آموز یم دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. بی‌دلیل نیست که محصلان دوست دارند یک پاسخ شفاف برای سوال “چگونه در ریاضی 20 بگیریم؟” پیدا کنند. استفاده از روش مطالعه ریاضی مناسب، اولین و مهم‌ترین گام در مسیر پر پیچ‌و‌خم یادگیری ریاضی است. گام‌های پیشنهادی ما برای یادگیری و تسلط بر درس ریاضی و کسب نمره‌ی بالا به شرح زیر است:
گام اول: ریاضی را سر کلاس یاد بگیرید.
گام دوم: همان روز درس داده شده را مرور کرده و تمرینات معلم را حل کنید.
گام سوم: اشکالات خود را یادداشت کنید و از معلم بپرسید.
گام چهارم: بعد از رفع اشکالات از همان مباحثی که مشکل داشتید، تمرین‌های زیادی حل کنید.
گام پنجم: بعد از آموزش مبحث جدید توسط معلم، تمرین کردن مطالب قبلی را فراموش نکنید و هربار که می‌خواهید به مطالعه ریاضی بپردازید حداقل 2 تمرین از مباحث قبل هم حل کنید.

رعایت روش مطالعه ریاضی استادبانک به شما کمک می‌کند از زمان و انرژی خود به بهترین نحو بهره ببرید. شما می‌توانید با کمک مقالات انواع روش‌های مطالعه استادبانک در هر درسی پیشرفت کنید و گام موثر بردارید. مقالات آموزشی و روش مطالعه استادبانک به نحوی تهیه می‌شوند تا پاسخگوی سوالاتی نظیری “چگونه در درس ریاضی موفق شویم؟” یا ” چطور در امتحان ریاضی موفق شویم” دانش‌آموزان باشند.
چگونه ریاضی را 20 بگیریم؟ بررسی بهترین روش مطالعه ریاضی

چگونه در ریاضی 20 بگیریم؟ | 20 قدم برای موفقیت در ریاضی

هرچند ریاضی درسی دشوار و سخت است که دانش‌آموز را به دردسر می‌اندازد، اما می‌توان با مطالعه اصولی و کمک گرفتن از منابع آموزشی معتبر در ریاضییات موفق بود. در ادامه 20 نکته‌ی مهم و بسیار کاربردی را برای شما توضیح می‌دهیم تا یکبار برای همیشه پاسخ سوال “چگونه در امتحان ریاضی موفق شویم” را به دست آورید.

1. شرکت در کلاس‌های تدریس ریاضی مدرسه 

حضور همیشگی شما در کلاس ریاضی مدرسه بسیار مهم است. درس ریاضی با درس‌های حفظی کاملا متفاوت است. کلاس تدریس ریاضی قابلیت غیبت ندارد و همیشه باید در کلاس ریاضی حضور داشته باشید. اگر بخواهیم کمی اهمیت حضور در کلاس را شفاف‌تر توضیح بدهیم؛ باید گفت مرحله‌ی اول “چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم” از همان روزهای کلاس شروع می‌شود. وقتی سر کلاس با حواسی جمع حاضر باشید، توضیحات را گوش دهید و در صورت مشکل داشتن از معلم خود سوال بپرسید، دیگر نگران یادگیری ریاضی در شب امتحان نخواهید بود.

در صورتیکه حتی یک جلسه غیبت داشته باشید، از درس عقب می‌مانید و باید مبحث را آموزش ببیند. اگر تحت هر شرایطی مجبور شدید یک یا چند جسله از کلاس ریاضی مدرسه یا دانشگاه را از دست بدهید، حتما در جلسات تدریس خصوصی ریاضی یک معلم باکیفیت شرکت کنید و بخش‌های موردنیاز را یادبگیرید.

2. داشتن تمرکز در کلاس درس ریاضی

حتما در کلاس تدریس ریاضی تمرکز بالایی داشته باشید. حواس خود را جمع کنید و درس را گوش دهید. هر سوالی و ابهامی برایتان حین تدریس معلم پیش آمد، همان لحظه بپرسید. اگر شرایط سوال پرسیدن وجود نداشت، مشکلتان را یادداشت کنید و آخر کلاس از معلم بخواهید آن را برای شما توضیح دهد.

در کلاس درس، فعالانه گوش دهید. دقت کنید معلم چگونه مسائل را حل می‌کند. مراحل حل مسئله‌ها را به زبان خودتان یادداشت کنید. فرمول‌ها و مفاهیم مورد نیاز برای حل هرنوع سوال باید برای شما اهمیت داشته باشد.

سعی کنید در ذهن‌تان برای درک آنها کدسازی کنید. مسئله‌هایی که معلم در کلاس حل می‌کند را همان‌جا در ذهن‌تان مرور کنید.  اگر احساس کردید ذهن‌تان در جایی یاری نمی‌کند از معلم کمک بخواهید. کلاس درس بهترین فرصت برای حل مشکل‌های شما است.

مثال‌ها و تمرین‌های هر درس را حل کرده و سعی کنید مشکلات خود را در کلاس برطرف نمایید. اگر روش‌های بالا را در حین حضور در کلاس به‌کار بگیرید، هنگام امتحان دچار استرس نمی‌شوید.

همچنین اگر در کلاس درس متوجه آنچه معلم یاد می‌دهد نشدید آن را رها نکنید و به دنبال یادگیری آن باشید! دروسی که روی هم تلنبار می‌شوند شب امتحان سختی را برای شما به وجود خواهند آورد! از راه‌هایی که سریعا می‌توانید درس را یاد بگیرید کمک بگیرید و تمرین حل کنید.

سریع‌ترین راه یادگیری مباحث ریاضی با کم‌ترین دردسر، کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی باتجربه است!

همین حالا کلیک کنید و از کمک بهترین معلمین ریاضی استفاده کنید.

3. خلاصه نویسی و نکته‌برداری

بعد از خواندن هر مبحث درس داده شده توسط معلم، شروع به خلاصه نویسی فرمول ها، روش‌های حل و برداشت خود از آن مبحث کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا در مرورهای بعدی خود نیاز به خواندن مجدد جزوه نداشته باشید و بتوانید با خواندن یادداشت‌های خود به راحتی مطالب را به یاد بیاورید. در روش مطالعه ریاضی، استفاده از روش های خلاصه‌نویسی بسیار مهم است.

4. نوشتن جزوه برای یادگیری بهتر ریاضی

هر فردی با توجه به هوش و درکی که از ریاضیات دارد، نکاتی را برای خود یادداشت می کند. جزوه نویسی یکی از راهکار های عالی برای یادگیری ریاضی است. بهتر است جزوه و نکات درس ریاضی را خودتان بنویسیدکپی از جزوه دیگران به اندازه جزوه نویسی خودتان موثر نیست.

چگونه ریاضی را ۲۰ بگیریم؟ مجله استادبانک

چگونه درس ریاضی را خوب یاد بگیریم؟

5. در کلاس تدریس ریاضی فعال باشید و سوال بپرسید

خوب گوش دادن به آموزش معلم زمانی تکمیل می‌شود که شما این فرآیند را با سوال پرسیدن و ایجاد ارتباط با معلمتان تکمیل کنید. اگر مشکلی دارید، بدون خجالت بپرسید و هر مسئله را از جنبه‌ها مختلف بررسی کنید. دانش‌آموز کنجکاو، همیشه شانس یادگیری بیشتری دراد.

6. تعامل با همکلاسی‌ها یا گروهی درس خواندن؛ از روش مطالعه ریاضی دیگران هم بهره ببرید

گروهی درس خواندن برای دانش‌آموزان، می‌تواند فرصت خوبی باشد. شما می‌توانید از همکلاسی‌های خود کمک بگیرید یا به آن‌ها در حل تمرینات کمک کنید. تعامل با دیگر دانش‌آموزان باعث می‌شود مباحث را مرور کنید و اشکالات را رفع نمایید و حتی روش‌های جدیدتری را هم یاد بگیرید.

7. انباشت نکردن درس ریاضی

پس از اتمام آموزش ریاضی و یاد گیری مبحث جدید، مروری چند دقیقه‌ای بر درس داشته باشید. نکات درس را یادداشت کنید و در طول هفته آن را مطالعه کنید. انباشت کردن درس ریاضی، لطمه‌ی بزرگی به شما می‌زند.

مباحث ریاضی زیاد هستند و نمی‌توان آن‌ها در یک مدت کوتاه یادگرفت. بنابراین همیشه طبق یک برنامه‌ی درست، ریاضی را مطالعه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از مقالات برنامه ریزی درسی استادبانک کمک بگیرید و جدول زمان‌بندی دقیقی برای خودتان طراحی کنید.

8. داشتن هدف برای موفقیت در ریاضی

برای خودتان هدف تعیین کنید. به طور مثال: برای درس ریاضی نمره 20 را هدف قرار دهید. اینگونه تمام تلاش خود را برای رسیدن به این نمره می‌کنید و انگیزه شما بالا می رود. به فکر راه‌حل‌ها غیر منطقی و نامناسب مانند “چگونه در امتحان ریاضی تقلب کنیم” نباشید. هدف داشتن به شما انرژی، انگیزه و حس بسیار خوبی می‌دهد تا همیشه به دنبال بهترین روش یادگیری برای 20 گرفتن ریاضی و موفقیت باشید.

چگونه در درس ریاضی پیشرفت کنیم؟

9. توجه به سوال دیگران در کلاس ریاضی

 سوالاتی که در کلاس ریاضی توسط شاگردان دیگر مطرح می شود، بسیار مهم است. حتما به سوالات دیگران خوب گوش دهید. این‌کار کمک می‌کند تا با زاویه دید دیگران نسبت به یک بخش آشنا شوید.

گاهی پرسیدن یک سوال هرچند ساده توسطی یکی از همکلاسی‌ها، باعث می‌شود تا بهتر موضوع را درک کنید و طبیعتا راحت‌تر درس یا یادبگیرید. توجه به سوال دیگر بچه‌های کلاس به نوعی تمرکز و توجه‌ی شما را هم بالاتر می‌برد.

برای 20 گرفتن در ریاضی، چگونه ریاضی خود را قوی کنیم؟ مجله استادبانک

10. شاگردان موفق داوطلب حل مسائل ریاضی در کلاس می‌شوند

از داوطلب شدن نترسید. سوالی که مطرح می شود را در حضور معلم ریاضی و شاگردان حل کنید. شاید حل شما صحیح نباشد، اما یادگیری شما بسیار بالا می رود. در ضمن باعث می‌شود که ترس شما از اینکه جلوی بقیه دانش آموزان صحبت کنید و مسائل را حل کنید ریخته شود.

شما برای کسب نمره 20 در درس ریاضی، نیاز به آزمون و خطای فراوان دارید که موقعیتی بهتر از حل سوال در کلاس، برای اینکار وجود ندارد. پس با خیالی راحت، دستتان را بالا ببرید و بروید پای تخته!

11. نشستن در ردیف یا صندلی جلو کلاس 

یکی از مهم‌ترین عواملی که در یادگیری ریاضی بسیار مهم است، نشستن در صندلی جلو کلاس است. در این صورت، شاگرد تمام حواس خود را به تدریس ریاضی معلم جمع می‌کند و به راحتی سوالات خود را می پرسد و داوطلب حل مسائل می‌شود.

12. حل تمرین در منزل

سوالات و تمرین‌های ریاضی مطرح شده در کلاس را  حتما در منزل حل کنید و سریع تمرین‌ها را به معلم تحویل دهید. برای یادگیری ریاضی باید تمرینات زیادی حل کنید و در طی حل این سوالات با نقاط ضعف و مشکلات خود آشنا شوید. جواب گرفتن از روش مطالعه ریاضی، بدون حل تمرین مداوم تقریبا غیرممکن است.

بانک نمونه سوالات امتحانی استادبانک نیز، مرجعی مناسب و رایگان برای دسترسی به تمرینات بیشتر است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه سوال ریاضی به این منبع آموزشی مفید و کاربردی دسترسی داشته باشید.

13. تدریس خصوصی ریاضی

برای رفع اشکال می‌توانید از تدریس خصوصی استفاده کنید. معلم خصوصی، اشکالات و ابهامات درس ریاضی را برطرف می‌کند. گاهی لازم است دوباره مبحثی را آموزش ببینید که معلم باتجربه به طور کامل آن بخش را برای شما توضیح می‌دهد.

فرقی نمی‌کند شما در چه مقطع یا سطحی ار ریاضیات قرار دارید، کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی همیشه یک روش مطمئن و عالی برای یادگیری این درس است. در سایت استادبانک، شما به برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی تا دانشگاه دسترسی دارید.

راز موفقیت در ریاضی با محصول جدید و ویژه استادبانک!

اگر در درسی ضعف دارید حتما برای رفع آن، به موقع اقدام کنید. ایام امتحانات زمان مرور درس‌ها است نه رفع مشکلاتی که در درس ها دارید. بهتر است در همان درس یا مبحثی که معلم در کلاس تدریس می‌کند با راهنمای معلم همان جلسه، مشکلات خود را برطرف کنید. برای ساده شدن کار می‌توانید از محتوای آموزشی ویدیویی همان مبحثی که در آن مشکل دارید استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که با صرف کم‌ترین هزینه فقط ویدیوی بخشی که در آن مشکل دارید را خریداری و استفاده کنید. چنین شرایطی، تنها در سایت معلم خصوصی استادبانک فراهم شده است.

دیگر نیازی به خرید یک بسته کامل ویدیوی آموزشی و صرف هزینه بالا ندارید!

در حال حاضر، دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم می‌توانند ویدیوی جلسه به جلسه هر فصل یا هر بخش از دروسی مثل ریاضی و فیزیک را با بهترین اساتید مجموعه استادبانک با قیمتی مناسب، خریداری و مشاهده کنند. این محصول باارزش به زودی برای تمامی پایه‌ها و تمامی دروس در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار خواهد گرفت.مشاوره تحصیلی استادبانک

14. تمرین‌های حل شده در کلاس را مجددا مرور کنید

مسائلی که در کلاس ریاضی حل می شود را یادداشت کنید و دوباره برای خودتان، این مسئله‌ها را حل کنید. این راهکار به یادگیری شما کمک می کند و باعث می‌شود ذهنتان فعال‌تر شود. با کمک این روش، همه‌ی راه‌حل دوباره مرور می‌شوند، عمق یادگیری شما بیشتر می‌شود و مفاهیم بهتر در ذهن شما ثبت می‌‌شوند.

15. حل تمرین‌های کتاب باید در روش مطالعه ریاضی شما قرار بگیرد

حتما تمرین‌های اصلی کتاب را حل کنید. حتی اگر بارها در کلاس مدرسه حل شده باشد، باز هم شما زمان بگذارید و آن‌ها را بررسی و حل کنید. این شیوه برای کسانی که به دنبال سوال”چگونه در امتحان ریاضی 20 بگیریم” هستند، بسیار کاربردی است و یک تکنیک عالی برای حل کردن سوالات امتحان است.

البته ممکن است معلم مدرسه به همه‌ی تمرین‌های کتاب پاسخ ندهد و شما نیازمند منبعی باشید تا از جواب درست هر تمرین مطمئن شوید. در این صورت می‌توانید از مجموعه گام به گام کتاب‌های درسی استادبانک استفاده کنید. یادتان باشد، باید از حل المسائل فقط در صورت نیاز کمک گرفت تا به روند یادیگری شما آسیب نرسد.

چگونه برای امتحان ریاضی درس بخوانیم؟ مجله استادبانک

16. حل تمرین‌های کتاب‌های کمک درسی

از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنیدتمرین های این کتاب ها بسیار مفید هستند. شما را با سوالات جدید آشنا می‌کند. در صورتی‌که در حل به مشکل برخوردید، سوال را علامت بزنید و از معلم مدرسه یا استاد خصوصی ریاضی خود بپرسید.

17. حل آزمون‌های ریاضی مدارس دیگر؛ یک روش مطالعه ریاضی ساده و کاربردی

از طریق اینترنت سوالات آزمون‌های ریاضی دیگر مدارس را دانلود کنید. از خودتان آزمون بگیرید و میزان یادگیری خود را بسنجید. این روش تمرین به شما اجازه می‌دهد با انواع سوالات آشنا شوید و قدرت پاسخگویی شما را بالا می‌برد.

حل سوالات آزمون‌های ریاضی مدارس دیگر، برای دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، واجب‌تر است و آن‌ها آماده‌ی امتحانات سراسری می‌کند.

18. برای حل هر مسئله از چند روش استفاده کنید

ریاضی درسی است که امکان حل هر تمرین آن از چند روش مختلف وجود دارد. شما برای اینکه به تسلط کافی روی هر مبحث برسید، باید بتوانید هر تمرین ریاضی از روش‌های متنوعی حل کنید. عمق یادگیری شما در چنین مواقعی مشخص می‌شود و با یادگرفتن تکنیک‌های مختلف و روش‌ های یادگیری سریع ریاضی، درک بیشتری نیز پیدا می‌کنید.

19. مرور و مطالعه درس ریاضی در طول ترم

مرور کردن هر درسی، یکی از مهم‌ترین قدم‌های یادگیری آن درس است. وقتی درباره‌ی ریاضی صحبت می‌کنیم، باید نسبت به مرور چند باره‌ی هر مبحث حساس باشیم.

ریاضی درسی گسترده است که نمی‌توان با یکبار مطالعه، تسلط کافی روی مباحث آن پیدا کرد. بنابراین اگر به دنبال کسب نمره 20 و موفقیت در درس ریاضی هستید، مرور یادتان نرود.

20. برای 20 گرفتن در امتحان ریاضی تنها شب امتحان ریاضی را مطالعه نکنید

حتما در تمام طول ترم درگیر درس ریاضی باشید. آزمون، تمرین کتاب، تمرین خارج از کتاب و مسائل مطرح شده در کلاس را حل کنید. مباحث را خوب بخوانید و به دنبال رفع کردن مشکلات خودتان در طول ترم باشید.

ریاضی درسی نیست که شما در شب امتحان از پس آن برییاید. دانش‌آموزی که نمره 20 ریاضی را می‌خواهد، باید در طول ترم درس بخواند و تلاش کند.

تقویت حافظه‌ی محاسباتی برای پاسخ به چگونه امتحان ریاضی را 20 بگیریم؟

حتماً هم دیده‌اید و هم شنیده‌اید که برای عضله‌سازی و فرم‌دهی هر بخشی از بدن، لازم است که مرتب و طبق برنامه به آن قسمت تمرین دهید و برنامه ورزشی مخصوصی را اجرا کنید.
مغز انسان هم برای محاسبات بهتر و سریع‌تر به تمرین و تکرار نیاز دارد. اگر می‌خواهید قسمت محاسباتی حافظه خود را قوی تر کنید، چاره کار فقط تمرین است. تمرین، تمرین، تمرین.

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، یک فرصت عالی برای یادگیری اصولی ریاضی دارند

دانش‌آموزان مقطع ابتدایی هنوز در ابتدای مسیر یادگیری هستند. پس باید قدر این فرصت طلایی را بدانند و به بهترین شکل از آن استفاده کنند. گوش‌دادن به معلم سرکلاس، استفاده از منابع کمک آموزشی، کلاس خصوصی ریاضی، استفاده از راهکارهای آموزش ریاضی به کودکان و تمرین فراوان، کمک می‌کند تا پایه‌ی ریاضیات بچه‌های ابتدایی بسیار قوی شود.

یادگیری ریاضی از پایه برای دانش‌آموزان ابتدایی

چگونه در امتحانات نهایی 20 بگیریم؟ با کمک معلم درس بخوانید!

20 گرفتن در امتحان ریاضی، یکی از مهم‌ترین اهداف دانش‌آموزان است. فرقی نمی‌کند به عنوان یک دانش‌آموز پایه هفتم به دنبال راه‌حل “چگونه در امتحان ریاضی هفتم 20 بگیریم” هستید یا در پایه نهم قرار دارید و برای انتخاب رشته‌ی دلخواه‌تان نیاز دارید تا بهترین پاسخ “چگونه در امتحان ریاضی نهم 20 بگیریم” را پیدا کنید. حتی در مقاطع پایین‌تر بچه‌های ابتدایی یا در بالاترین سطح داوطلبین کنکور، برای یادگیری ریاضی نیاز به کمک دارید.

کسب نمره 20 در امتحان نهایی ریاضی، یک دستاورد بزرگ برای هر دانش‌آموزی است. شما برای رسیدن به چنین هدفی، در کنار استفاده از روش‌های مطالعه، تلاش و کوشش و داشتن منابع کمک آموزشی معتبر، باید از معلم خصوصی ریاضی هم کمک بگیرید.

اگر می‌خواهید در امتحانات نهایی نمره 20 بگیرید، یاد در طول ترم خوب درس بخوانید، تمرین بسیار حل کنید و تحت آموزش یک معلم باتجربه باشید تا به طور پیوسته مشکلات شما را رفع کند.

بهترین راهکار برای دانش‌آموزی که در طول ترم درس نخوانده است

اگر شما از دانش‌آموزانی هستید که در طول سال تحصیلی حضور فعالانه در کلاس درس نداشتید یا در منزل چندان ریاضی را تمرین و تکرار نکرده‌اید، نباید انتظار کسب بهترین نمره را در ریاضی داشته باشید.

اما تجربه ثابت کرده است، حتی افرادی که یک هفته مانده به امتحان شروع به مطالعه‌ی ریاضی کرده‌اند نیز، می‌توانند نمر‌ی مطلوبی از امتحان ریاضی کسب کنند.

در چنین موقعیتی، تمرین با کمک نمونه سوالات ریاضی خیلی موثرتر است. طبیعتا، این دسته از دانش‌آموزان نیاز به کمک دیگران نیز دارند. آن‌ها باید برای آشنایی با تکنیک‌های حل مسائل از همکلاسی‌ها یا یک معلم خصوصی ریاضی باتجربه کمک بگیرند تا بتوانند در زمانی کم، بیشترین بازدهی را داشته باشند.

انتخاب راحت و ساده‌ی معلم خصوصی ریاضی در استادبانک

در طول این مقاله چندین بار به شما توصیه کردیم که برای کسب نمره 20 در ریاضی، علاوه بر نظم و تلاش و کوشش به کمک معلم خصوصی هم نیاز دارید. دانش‌آموزان بسیاری در طول سال به دنبال پاسخ “چگونه در امتحان ریاضی ۲۰ بگیریم” هستند و به بسیار هم تلاش می‌کنند. اما ریاضی درسی با جزئیات فراوان است که گاهی یک اشتباه کوچک، همه‌ی زحمات شما را برباد می‌دهد.

در سامانه‌ی تدریس خصوصی استادبانک شما فقط با چند کلیک به راحتی می‌توانید معلم خصوصی ریاضی خود را انتخاب کنید. خواندن راهنمای نحوه‌ی انتخاب معلم خصوصی در استادبانک به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر و ساده‌تر مراحل رزرو معلم خصوصی ریاضی را طی کنید.

اساتید تدریس خصوصی ریاضی استادبانک؛ بهترین راه برای کسب نمره 20 در درس ریاضی

چگونه ریاضی خود را قوی کنیم و ۲۰ بگیریم؟ روش‌های معرفی شده در این مقاله به شما کمک می‌کنند تا در درس ریاضی موفق باشید و نمره 20 بگیرید. روش مطالعه‌ی هر درسی، متفاوت است و دانش‌آموز باید نسبت به رعایت آن حساس باشد. اما اگر به دنبال موثرترین و مطمئن‌ترین راه برای کسب نمره 20 در درس ریاضی هستید، ما به شما کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی را پیشنهاد می‌کنیم.

سامانه تدریس خصوصی استادبانک، برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی را برای همه‌ی پایه‌ها در دسترس شما گذاشته است. همچنین شما می‌توانید از دیگر خدمات آموزشی استادبانک مانند: مقالات پیشرفت تحصیلی و برنامه‌ریزی، گام‌به‌گام‌ها، نمونه سوالات امتحانی و اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی برای انتخاب معلم خصوصی یا داشتن سوال یا مشکل، می‌توانید با شماره‌ی 91005343 – 021 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک به شما کمک خواهد کرد.

بهترین زمان برای یادگیری ریاضیات پایه چه زمانی است؟

فصل تابستان یا تعطیلات نوروز یا حتی ساعات خالی که در روز دارید.

چگونه قسمت محاسباتی مغز خود را قوی کنیم؟

اگر میخواهید قسمت محاسباتی حافظه خود را قوی تر کنید چاره کار فقط تمرین است. تمرین، تمرین، تمرین.

چگونه در درس ریاضی نمره 20 کسب کنیم؟

شیوه‌ی مطالعه شما و کمک گرفتن از معلم خصوصی ریاضی، مهم‌ترین راهکارهای کسب نمره 20 در درس ریاضی است.