گام به گام دوم دبستان

دانلود رایگان بهترین گام به گام ریاضی دوم ابتدایی

استادبانک نویسنده
45124 1
19 آذر 1399
دانلود رایگان بهترین گام به گام ریاضی ابتدایی - مجله استادبانک

گام به گام ریاضی دوم ابتدایی با پاسخ تشریحی

دانش آموزان در مقطع دوم ابتدایی، اندکی بیشتر با فضای آموزشی و درس های مختلف آشنا می‌شوند. درس‌های مانند ریاضی دوم ابتدایی، معمولا در این پایه کمی برای دانش‌آموز چالش ایجاد می‌کنند. فرزندان در این مواقع نیاز دارند تا از یک کتاب راهنما برای جواب سوالات و پاسخ تمرین استفاده کنند.

اهمیت درس ریاضی برای والدین هم بسیار زیاد است و آن‌ها سعی می‌کنند راه‌های مختلفی به فرزند خود کمک کنند. گام به گام ریاضی دوم دبستان یکی از بهترین شیوه‌های کسب آگاهی نسبت به تمرینات کتاب درسی خواهد بود. تیم استادبانک نیز مجموعه‌ کاملی از گام به گام کتاب‌های درسی را برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی آماده کرده است،

شما می‌توانید در این بخش از مجله استادبانک، گام به گام ریاضی دوم دبستان همراه با پاسخ تشریحی را دانلود نمایید.

دانلود رایگان PDF گام به گام ریاضی دوم ابتدایی؛ جواب سوالات همه فصل‌ها

معمولا، دانلود فایل PDF گام به گام ریاضی دوم ابتدایی و دیگر دروس، برای بسیاری از والدین یا دانش‌آموزان راحت‌تر است. استادبانک همه‌ی فصل‌های کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی را همراه با پاسخ سوالات و جواب تمرین همه بخش‌های کتاب، برای شما آماده کرده است. برای دسترسی به فایل پی‌دی‌اف گام به گام ریاضی دوم ابتدایی، روی لینک‌ داخل کادرهای سبزرنگ کلید کنید.

دانلود گام به گام ریاضی دوم ابتدایی و دیگر دروس دوم دبستان در اپلیکیشن استادبانک

گام به گام ریاضی دوم ابتدایی، فقط یکی از درس‌های مهم این پایه تحصیلی است. تیم استادبانک برای راحتی بیشتر کاربران خود، گام به گام مهم‌ترین دروس دوم دبستان را در اپلیکیشن استادبانک قرار داده است. والدین با دانلود و نصب بسیار ساده این اپلیکیشن به امکانات که در لیست زیر به آن اشاره شده است، دسترسی خواهند داشت.

  • دانلود گام به گام دوم ابتدایی کامل
  • فایل PDF کتاب‌های همه دروس دوم دبستان
  • مهم‌ترین نمونه سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی
  • امکان مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی سامانه استادبانک
  • مشاوره تحصیلی

دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک کاملا رایگان است و شما تنها با چند کلیک به مجموعه‌ای بی‌نظیر از خدمات آموزشی دسترسی خواهید داشت

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

گام به گام ریاضی دوم ابتدایی در اپلیکیشن استادبانک چگونه است؟

والدین یا دانش‌آموز با هدف دریافت جواب سوالات و حل تمرین مسئله‌های کتاب، به سراغ گام به گام ریاضی دوم دبستان می‌آید. در اپلیکیشن استادبانک به خوبی به این موضوع توجه شده است و همه صفحات کتاب درسی که شامل: سوال، تمرین، فعالیت و کار در کلاس هستند، همراه با پاسخ کامل و حل تمرین در اپلیکیشن وجود دارند. در واقع گام به گام اپلیکیشن استادبانک، یک حل المسائل جامع و کارآمد برای دانش‌آموز، والدین و معلم خواهد بود. شما می‌توانید در ادامه یک نمونه از صفحات کتاب ریاضی دوم ابتدایی را مشاهده بفرمایید.

فایل نمونه دانلود گام به گام ریاضی دوم ابتدایی

دانلود گام به گام همه دروس دوم دبستان؛ از ریاضی تا علوم دوم ابتدایی

گام به گام دوم دبستان استادبانک فقط به درس ریاضی محدود نشده است. والدین و دانش‌آموزان می‌توانند، از طریق لینک‌های داخل کادرهای سبزرنگ، به گام به گام فارسی دوم دبستان، گام به گام علوم دوم ابتدایی و گام به گام هدیه‌های آسمانی دوم ابتدایی نیز دسترسی داشته باشند. همه گام به گام دروس دوم ابتدایی به دو صورت فایل PDF و اپلیکیشن استادبانک در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است.

فصل‌های کتاب درسی ریاضی دوم ابتدایی

ریاضی در پایه دوم ابتدایی کمی جدی‌تر می‌شود ولی همچنان مباحث آن چندان دشوار نبوده و بیشتر روی مفاهیم پایه با دانش‌آموز کار می‌شود. سر فصل‌های کتاب دوم ریاضی شامل موارد زیر است:

1. فصل اول: مرور ریاضی پایه اول

2. فصل دوم: جمع و تفریق اعداد دو رقمی

3. فصل سوم: آموزش اشکال هندسی

4. فصل چهارم: آشنایی با مفاهیم اندازه گیری

5. فصل پنجم: جمع و تفریق اعداد سه رقمی

6. فصل ششم : جدول یکان ها و صدگان ها

7. فصل هفتم: آموزش کسر و احتمال

8. فصل آخر: سرشماری و انواع نمودار

یکی از مواردی که به موفقیت دانش‌آموز در درس ریاضی بسیار کمک می‌کند، تمرین و تکرار مباحث مختلف ریاضی مانند جمع و تقریق است. حل تمرین کتاب و پیدان کردن جواب سوالات کتاب، باعث می‌شود دانش‌آموز به‌خوبی با موضوع درگیر شده و بهتر آن را یادبگیرد.

بهترین راه یادگیری ریاضی دوم ابتدایی؛ معلم خصوصی استادبانک

درس ریاضی، از جمله دروسی است که والدین و دانش آموزان حساسیت زیادی روی نتیجه آن دارند. آشنایی با اعداد و جمع و تفریق آن‌ها، از جمله سرفصل های مهم این درس است. به دلیل اهمیت این درس و پیدا کردن جواب سوال و تمرینات کتاب درسی، والدین و دانش‌آموز به فکر استفاده از گام به گام ریاضی دوم ابتدایی می‌افتند.

اما زمانی که دانش‌آموز نیاز به استفاده از گام به گام دارد، به این معنی است که مفاهیم درس را به خوبی یاد نگرفته است. والدین باید راه‌حل درستی را برای رفع مشکل فرزند خود انتخاب کنند. کمک گرفتن از معلم خصوصی، بهترین راه یادگیری ریاضی دوم ابتدایی توسط فرزند شما خواهد بود.

معلم ریاضی دوم دبستان، ابتدا همه مفاهیم و مباحث درس‌ را برای او توضیح داده و قدم به قدم او را در مسیر یادگیری و درک مطالب همراهی می‌کند. دانش‌آموز با کمک معلم خصوصی خود، دیگر نیازی به گام به گام ریاضی دوم ابتدایی نخواهد داشت. هرجا که لازم باشد معلم به او کمک کرده و اشکالاتش را رفع خواهد کرد.

استادبانک به عنوان برترین سامانه تدریس خصوصی کشور، مجموعه‌ای از بهترین معلمان و اساتید را برای آموزش باکیفیت به دانش‌آموزان، فراهم کرده است. والدین و دانش‌آموزانی که به فکر استخدام معلم خصوصی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت استادبانک به آدرس www.OstadBank.com، معلم مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اگر برای انتخاب معلم خصوصی یا نحوه برگزاری کلاس به مشاوره نیاز دارید، با شماره ۹۱۰۰۵۳۴۳-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان بخش پشتیبانی استادبانک، به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

 

فایل گام به گام ریاضی دوم ابتدایی شامل چه موضوعاتی می‌شود؟

گام به گام ریاضی دوم دبستان استادبانک، شامل حل تمرین ها و جواب سوالات کتاب درسی است.

آیا دانلود فایل گام به گام از اپلیکیشن استادبانک رایگان است؟

بله همه گام به گام‌های درسی در اپلیکیشن استادبانک رایگان هستند.

آیا حل المسائل ریاضی دوم ابتدایی استادبانک همه فصل های کتاب را پوشش می‌دهد؟

بله، همه فصل های کتاب ریاضی دوم ابتدایی در این گام به گام پوشش داده شده است.