گام به گام اول ابتدایی

دانلود رایگان گام به گام قرآن اول ابتدایی | پاسخ‌های تشریحی و کامل

استادبانک نویسنده
4757 0
21 آبان 1398
دانلود گام به گام قرآن اول ابتدایی - مجله استادبانک

 پاسخ تمرینات قرآن اول ابتدایی در کامل‌ترین مجموعه گام به گام‌ها

قرآن درسی است که اگرچه جزو دروس حفظی محسوب می‌شود، اما در واقع باید آن را به‌صورت کاملاً مفهومی آموزش داد. پایه‌ی اول ابتدایی حساس‌ترین مقطع دوران تحصیل بوده که پایه تحصیلی دانش‌آموز از آن‌جا شکل می‌گیرد، پس چه بهتر که این شکل‌گیری به بهترین نحو  ممکن انجام شود.

پس از آموزش کتاب قرآن که کلام خداوند است، نیاز است که پرسش و پاسخ انجام شود تا مطالب بهتر یاد گرفته شوند که کتاب گام به گام قرآن اول ابتدایی می‌تواند کمک کننده باشد.

والدین با مطالعه جواب سوالات قرآن اول دبستان می‌توانند به درکی کامل از درس‌های فرزندان خود برسند. بنابراین وجود حل المسائل قرآن اول دبستان و سایر گام به گام کتب درسی برای والدینی که وقت کافی برای کار کردن با فرزندان خود ندارند، بسیار توصیه می‌شود.

دانلود کامل‌ترین مجموعه پاسخ سوالات قرآن اول ابتدایی در اپلیکیشن استادبانک

والدین می‌خواهند تا فرزندشان از بهترین امکانات آموزشی برای یادگیری استفاده کند. منابع آموزشی مختلف مانند جواب سوالات قرآن اول دبستان همراه با جواب سوالات سایر کتب درسی، یکی از این موارد است. اما در اپلیکیشن استادبانک علاوه بر گام به گام دروس اول ابتدایی، خدمات آموزشی دیگری نیز به دانش‌آموزان، والدین و معلمان ارائه می‌شود:

  • دانلود گام به گام اول ابتدایی کامل
  • فایل PDF کتاب‌های همه دروس اول دبستان
  • مهم‌ترین نمونه سوالات امتحانی همراه با پاسخ تشریحی
  • امکان مشاهده لیست اساتید تدریس خصوصی سامانه استادبانک
  • مشاوره تحصیلی

بنابراین با دانلود اپلیکیشن گام به گام استادبانک، می‌توانید علاوه بر دسترسی به فایل pdf گام به گام قرآن اول ابتدایی، از سایر امکانات ذکر شده در اپلیکیشن استادبانک به صورت رایگان بهره ببرید.

نصب آسان اپلیکیشن استادبانک تنها با >> یک کلیک! <<


برای نصب اپلیکیشن استادبانک، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید. در حال حاضر امکان استفاده از این برنامه روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. به زودی شرایط دانلود و نصب اپلیکیشن استادبانک، برای گوشی‌های آیفون و سیستم‌عامل IOS نیز فراهم می‌شود.

حل المسائل سایر دروس اول ابتدایی

اینجا کلیک کنید تا به تمام گام به گام های اول ابتدایی دسترسی پیدا کنید.

بهترین زمان استفاده از گام به گام قرآن اول ابتدایی همیشه پس از آموزش کامل مطالب است. پس از آموزش نوبت به ارزیابی دانش‌آموز توسط خودش و یا معلمش است که این ارزیابی می‌تواند با استفاده از نمونه سوالات موجود در کتب درسی انجام شود.

گام به گام قرآن اول ابتدایی دارای جواب صحیح سوالات مطرح شده در کتاب است اما دانش‌آموز فقط زمانی مجاز به دیدن پاسخ‌ها است که قبل از آن، خودش جواب سوال را داده باشد و از جواب داخل گام به گام‌ها، صرفاً جهت اطمینان از پاسخ صحیح استفاده کند. جواب تمرین‌های قرآن اول می‌تواند برای یادگیری مطالب این درس مفید باشد. بعد از رسیدن به پاسخ سراغ مشاهده جوابِ کتابِ گام به گام بروید.

 

دانلود جواب تمرین‌های قرآن اول

کتاب حل المسائل قرآن اول دبستان توسط سایت استادبانک در اختیار والدین و دانش‌آموزان قرار داده شده است. والدین گرامی می‌توانند برای داشتن این کتاب اپلیکیشن استادبانک را دانلود کرده و با عضویت در آن از گام به گام قرآن اول ابتدایی و دیگر خدمات اپلیکیشن استفاده نمایند.

راه های تقویت درس قرآن

برای موفق شدن نه تنها در درس قرآن بلکه در دروس مختلف سه راهکار وجود دارد:

  • استفاده از گام به گام و حل المسائل برای درک بهتر جواب تمرین‌های کتاب
  • استفاده از نمونه سوالات امتحانی برای تکرار و تمرین بیشتر مباحث
  • کمک گرفتن از معلم خصوصی برای رفع ایرادات و اشکالات درسی

گام به گام قرآن اول ابتدایی، والدین و دانش‌آموزان را در جهت یادگیری و آموزش کامل‌تر سوق می‌دهد. بنابراین وجود این کتاب کمک بسزایی در موفقیت دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی دارد.

اگر دانش‌آموز در هنگام حل تمرینات کتاب و یا نمونه سوالات امتحانی دچار مشکل شد، باید از حضور یک معلم خصوصی استفاده کنیم.

مجموعه استادبانک با قراردادن رزومه‌ی اساتید مختلف بر روی وبسایت خود، این امکان را برای والدین و دانش‌آموزان فراهم کرده تا برای انواع دروس در مقطع ابتدایی بتوانند به‌صورت آنلاین معلم خصوصی ابتدایی  را انتخاب کنند.

حرف آخر

یادگیری تنها با تمرین میسر است. کتاب‌هایی مثل گام به گام کمک می‌کنند تا دانش‌آموزان جواب تمرین‌های کتب درسی خود را در دست داشته باشند.

والدین باید بدانند که استفاده از حل المسائل راه و روش خودش را دارد و حفظ کردن و کپی کردن از روی جواب‌های کتاب نه تنها کمکی به یادگیری دانش‌آموز نمی‌کند بلکه نتیجه بر عکس نیز دارد.

اگر دانش‌آموزان در حل تمرینات کتاب حتی با وجود حل المسائل‌ها دچار مشکل شدند، والدین می‌توانند از اساتید خصوصی استادبانک استفاده کنند. برای دسترسی به برترین اساتید تدریس خصوصی دوره ابتدایی و سایر مقاطع، می‌توانید علاوه بر کلیک روی لینک معلم خصوصی استادبانک، با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ جهت هماهنگی و ثبت درخواست معلم خصوصی خود تماس بگیرید.

فایل گام به گام شامل چه موضوعاتی می‌شود؟

✌️ این گام به گام شامل حل تمرین‌ها و جواب سوالات کتاب درسی است.

آیا دانلود فایل گام به گام از اپلیکیشن استادبانک رایگان است؟

?️ بله تمامِ گام به گام‌های درسی در اپلیکیشن استادبانک رایگان هستند.

آیا این گام به گام تمام فصل‌های کتاب را پوشش می‌دهد؟

? بله. تمام فصل‌های کتاب در این گام به گام پوشش داده شده است.